Pāriet uz saturu
How to get back to your workout routine after the holidays and eat healthy again?

Kā pēc brīvdienām atgriezties pie treniņu rutīnas un atkal ēst veselīgi?

Kā pēc brīvdienām atgriezties pie treniņu rutīnas un atkal ēst veselīgi?

Svētki un svinības ir paredzētas izklaidei. Dažreiz ir lielisks laiks, lai vingrotu un ēstu veselīgu uzturu, bet dažreiz ne. Abos gadījumos var paiet vairākas dienas, nedēļas vai pat mēneši, lai atgrieztos pie vecās rutīnas. Tāpēc jums nevajadzētu justies slikti, bet sākt rīkoties soli pa solim. Iemesli, kāpēc pēc brīvdienām ir tik grūti turpināt vecos ieradumus. Brīvdienās parasti samazinās pašdisciplīna - mēs jūtamies brīvi, mums ir mazāk pienākumu un ikdienas rūpju. Atjaunojot treniņus, mēs jūtamies kā atgriezušies realitātē, bet vienlaikus izjūtam vēlmi pagarināt brīvdienas pēc iespējas ilgāk. Pārmērīga neveselīga ēdiena lietošana vai treniņa izlaišana rada ilūziju, ka mēs varam pagarināt savu atvaļinājumu. Arī tad, ja baudām ēdienus un dzērienus, kas nav iekļauti mūsu ierastajā ēdienkartē, vai ēdam lielākas porcijas, nekā esam pieraduši, mēs varam justies noguruši no pārmērīga ogļhidrātu, cukura, saldo dzērienu, alkohola un treknu ēdienu daudzuma. Ķermenis ir bezspēcīgs un nesadarbojas ar garīgo pusi - lai uzsāktu lielāko daļu darbību, ir jāpieliek pūles. Tas vēl vairāk apgrūtina atgriešanos uz treniņu viļņa, mēs jūtam, ka vienkārši nespējam atrast tam pietiekami daudz enerģijas. 7 padomi, lai pēc brīvdienām atgrieztos pie veselīga dzīvesveida

  • Rīkojieties tagad - ilgi nedomājiet

Ir ērti palikt uz dīvāna un domāt par attaisnojumiem, kāpēc neiet uz treniņu. Pat tik ērti, ka varam tur palikt stundām ilgi, attaisnojumiem nav gala. Jau gara pastaiga ir labs sākums - labāk nekā nedarīt neko. Ja vienreiz komforta zona jau ir pārkāpta, nākamreiz viss būs daudz vieglāk. Kāpēc neizmēģināt piecu sekunžu noteikumu, t.i., ja domājat par došanos uz treniņu, noskaitiet no pieci līdz viens un sāciet rīkoties uzreiz tā, lai prātam nav laika sērfot pa komforta zonas viļņiem.

  • Vienojieties ar draugu par treniņa laiku un vietu.

Dažreiz noderīgi treniņu plānos iesaistīt arī citas personas, lai mēs justos atbildīgi un negribētu nevienu pievilt. Ja došanās uz sporta klubu šķiet ārkārtīgi sarežģīta, pirms treniņa palūdziet draugam, lai jūs paņem līdzi. Pēc nogurdinošas piepūles varat doties kopā paēst vai kopā pagatavot veselīgu maltīti. Šādā veidā jūs varat ne tikai vingrot, bet arī apmierināt savas sociālās vajadzības. Neaizmirstiet norunāt jaunu tikšanos! Turklāt kopā trenēties vienmēr ir jautrāk. Kāpēc neiesaistīt ne tikai vienu draugu, bet vairākus - kompānijā vienmēr ir daudz jautrāk.

  • Nosakiet termiņu pirmajam pēcsvētku treniņam.

Atgriešanās pie veselīga dzīvesveida uzreiz pēc brīvdienām var būt sarežģīta, un ir pilnīgi normāli, ka ir nepieciešamas dažas dienas, lai savāktos, bet noteikti nosakiet termiņu pirmajam treniņam. Nav labi to atlikt pārāk tālu nākotnē - jo ātrāk, jo labāk. Jūsu ķermenis un prāts jau sen gaida enerģētisko pārtiku. Vislabāk šo datumu uzrakstīt uz papīra un piestiprināt, piemēram, pie ledusskapja vai vannasistabas spoguļa - tas neļaus šo termiņu nepamanīt.

Visticamāk, ka pēc treniņa jūs jautāsiet sev "kāpēc es nesāku agrāk", jo jutīsieties daudz labāk. Papildus vingrošanai nedrīkst aizmirst arī par sabalansētu uzturu, kas ietekmē mūsu pašsajūtu, enerģijas līmeni un motivāciju. Visvieglāk ir nepirkt neveselīgu pārtiku vispār, piespiežot sevi mājās gatavot pēc iespējas vairāk augļu un dārzeņu. Ja pēc ilga treniņa jūtat nepieciešamību pēc papildu spēka, mūsu produktos atradīsiet dažādas olbaltumvielas, kas ir svarīgas muskuļu atjaunošanai un attīstībai. Pieejami arī zirņu un kaņepju proteīni, kas ir lieliski piemēroti vegāniem. Pateicoties mūsu produktiem, Jūs atradīsiet motivāciju un enerģiju, lai atkal atgrieztos pie pirmssvētku rutīnas, turklāt ātrāk sasniegsiet gaidītos rezultātus. Visus mūsu produktus var ērti pasūtīt caur interneta veikalu ar piegādi uz mājām vai pakomātu. Jūs varat atrast plašu proteīnu klāstu ŠEIT .

  • Pašapvainošana tikai pasliktina situāciju

Pēc svētkiem un brīvdienām mēs varam ieslīgt depresijā, bieži vien ar kaunu un vainas apziņu, ka esam zaudējuši sevi. Šī sajūta īpaši pastiprinās, ja pievienojas papildu kilogrami. Taču sevis vainošana mūs nekur nenovedīs, mēs iekritīsim vēl dziļāk melnās depresijas bedrē. Ja jūtat, ka jūs pārņem negatīvas domas, ieplānojiet pastaigu ar mūziku vai podkāstu. Ja jūtat, ka jums nepieciešama lielāka kompānija, piezvaniet draugam un uzaiciniet viņu uz treniņu vai kopā dariet ko citu interesantu. Šādos brīžos ir prātīgi nepalikt vienatnē ar savām raizēm. Neaizmirstiet, ka ar domām un rīcību mēs paši veidojam savu realitāti. Mēs paši esam atbildīgi par savu laimi un labsajūtu. Ir ērti vainot citus par problēmām, taču tas nepalīdz mums nokļūt ne uz soli tuvāk vēlamajiem mērķiem.

  • Mērķu noteikšana

Jaunu mērķu izvirzīšana palīdz palielināt motivāciju. Kāpēc gan atvaļinājumu neuztvert kā jaunu izaicinājumu periodu. Šeit ir svarīgi paturēt prātā iepriekšējos rezultātus un būt uzmanīgiem, lai izvairītos no pārslodzes -pārāk augstas treniņu vai uztura ambīcijas var nomākt, jo tās var netikt sasniegtas. Ir prātīgi atkal sākt trenēties pakāpeniski. Jūs varat nospraust mērķi būt vēl spēcīgākam, veselīgākam un enerģiskākam nekā iepriekš. Vai nu tas būtu 1000 soļu vairāk katru dienu, īsa jogas prakse no rīta vai svara palielināšana sporta zālē. Noteikti pierakstiet savus mērķus, jo tā palielināsiet iespēju, ka tie tiks sasniegti.

  • Izmēģiniet kaut ko pilnīgi jaunu un aizraujošu

Ja jums trūkst motivācijas atgriezties pie vecās vingrojumu vai uztura rutīnas, padomājiet neordināri un izmēģiniet ko pavisam jaunu. Mūsdienās ir daudz dažādu treniņu veidu, piemēram, treniņi uz batuta, ūdens aerobika vai kāpēc gan neizmēģināt bačatas dejas romantiski karstos ritmos. Ziemā, kad ir sniegs, visā Latvijā ir atvērtas daudzas slēpošanas trases, un daudzās no tām var iznomāt inventāru. Tātad - ja vienatnē šķiet biedējoši izmēģināt kaut ko pilnīgi jaunu, tad paķeriet draugu vai partneri. Tas pats attiecas uz ēdienu, izmēģiniet jaunas un aizraujošas receptes un garšas. Ja esi ceļojis, atceries, kuras valsts virtuve tev visvairāk patika, un meklē receptes. Ienirstiet itāļu vai japāņu virtuvēs un pagatavojiet gardas vakariņas ģimenei vai draugiem. Bet ja jūtat, ka jums nav laika vai vēlmes gatavot un pēc brīvdienām vēlētos zaudēt dažus liekos kilogramus, tad ICONFIT Diet WHEY Proteīns un ICONFIT Diētiskais kokteilis jums palīdzēs. Šie lieliskie produkti ir īpaši noderīgi, ja pēc svētkiem vēlaties justies vieglāk un meklējat maltītes aizstājēju. Diētiskais proteīns palīdz papildināt olbaltumvielu daudzumu, taču tajā pašā laikā satur maz ogļhidrātu. Tas satur šķiedrvielas, kas palīdz uzturēt jūsu kuņģi pilnāku un veicina labāku gremošanu. Augsts olbaltumvielu saturs nodrošina muskuļu attīstībai nepieciešamās aminoskābes (tostarp neaizvietojamās BCAA), un tā 23 dažādie vitamīni un minerālvielas palīdz stimulēt mūsu organismu pēc svētkiem. Turklāt zaļās tējas ekstrakts paātrina tauku dedzināšanas procesu. Diētiskais proteīns ir lieliski piemērots, ja vēlaties, lai jūsu ēdienkartē būtu ļoti maz ogļhidrātu. To ir labi lietot arī treniņa beigās, lai uzņemtu vajadzīgo olbaltumvielu daudzumu muskuļu veidošanai, vienlaikus saglabājot pilnu vēderu turpmākajām stundām. Diētiskais kokteilis tomēr saturēs vairāk ogļhidrātu. Ogļhidrātu avots tajā pārsvarā ir īpaši zema glikēmiskā indeksa proteīns Palatine ™, kas sniedz organismam vienmērīgu enerģiju laika gaitā, un pētījumi liecina, ka tas pat veicina svara zaudēšanu. Nebaidieties no mērena ogļhidrātu daudzuma uzturā - tas ir nepieciešams enerģijai. Diētiskais kokteilis uztur sāta sajūtu! Tāpat kā diētiskais proteīns, arī diētiskais kokteilis satur daudz šķiedrvielu, zaļās tējas ekstraktu un 23 dažādas minerālvielas un vitamīnus . Pārbaudiet produktus ŠEIT

  • Atcerieties, cik labi bija vingrot

Nodarbības paaugstina endorfīnu jeb laimes hormonu līmeni organismā. Tas iedarbojas uz organismu kā narkotika, kas palielinās vēlmi atrast laiku, gribu un iespējas nākamreiz doties uz treniņu. Atcerieties, kā jutāties pēc treniņa. Jums noteikti ir bijusi sajūta, ka esat izdarījis kaut ko sev noderīgu. Arī mēs jūtam, ka mums ir vairāk enerģijas un jūtamies vieglāki pēc veselīga ēdiena lietošanas. Pilnvērtīgs uzturs nodrošina mūsu organismu ar nepieciešamajām uzturvielām un minerālvielām. Ja jūtat, ka nesaņemat pietiekami daudz nepieciešamās pārtikas un jums ir nepieciešams papildu atbalsts, lai papildinātu savus Jaungada krājumus, jūs starp mūsu produktiem atradīsiet CREA Shortcut Complex, kas apvieno BCAA 2:1:1, kreatīnu, vitamīnus, minerālvielas, kā arī ātros un lēnos ogļhidrātus enerģijai. Mūsu piedāvājumā ir arī ICONFIT BCAA 2:1:1 aminoskābju komplekss, kas ietver BCAA sazaroto ķēžu aminoskābes, tostarp L-leicīnu (2 daļas), L-izoleicīnu (1 daļa) un L-valīnu (1 daļa). Šīs ir neaizvietojamās aminoskābes, kuras organisms pats neražo un kuras ir jāiegūst ar pārtiku. ICONFIT BCAA 2:1:1 ir labākais un tīrākais koncentrētu aminoskābju avots. Aminoskābes veido muskuļus, izraisa ķīmiskas reakcijas organismā, transportē barības vielas, novērš slimības un veic citas funkcijas. Aminoskābju trūkums mūsu organismā var izraisīt dažādas veselības problēmas, piemēram, zemu imunitāti, depresiju vai gremošanas problēmas. Šie divi produkti veido pilnīgu komplektu, kas nepieciešams, lai sāktu treniņus, attīstītu fizisko spēku un gūtu papildus enerģiju.

Iepriekšējais raksts Viss, kas Jums Jāzina par Kolagēnu
Nākamais raksts D vitamīna trūkuma simptomi un sekas